Natten!

Ja nu är det vara 2 timmar och 50 min kvar innan jag får åka hem och lägga mig i min säng!! Kan ju tala om att det behövs.. Är som lite halvt som halvt trött. Haha Jaa vad gör man annars då när det är så lugnt och skönt på jobbet.. Joo man verkar skriva på bloggen..

Linnea du glömde skicka sms om att du hade kommit fram till gbg och att du lever.. Haha men vi båda är ju som vi vart vi glömmer saker..

Kom också på att vi ska åka på kalas på lördag för fasters stora skit har ju fyllt 2 år!! Hon är en stor tjej ny!!

Ser nu att det även är nanny på tv och det programmet tror jag inte jag har sett på några år.. Haha

Nää nu lägger jag upp en bild på hur jag ser ut kl 4 på natten!!

Hoppas iaf att ni andra har det mysigt i natt också!! ;-)

Sen fick jag även veta idag av mina älskade arbetskollegor att om man har för lite sex så får man huvudvärk!!

Bye!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0