29 September!

Nu snart är det dags snart för jobb igen.. :-) men i morgon klockan 7 så tar jag helg tills på måndag klockan 8.. Ska bli skönt att få umgås med maken min då vi typ har gått om varandra hela veckan! :-)

Så i helgen blir det nog bara lugnt och skönt hemma och fixa och dona lite.. Förmodligen städa för det har det inte blivit på ett tag nu!

Sen efter jag hade duschat ikväll fick jag en liten kille som ville mysa!! (bild kommer) så det var ju super mysigt..

Sen har jag också kommit fram till att jag gillar blogg appen mycket den gör det så mycket lättare att uppdatera!! Så nu sitter jag på parkeringen vid jobbet och väntar på att klockan ska bli 20.20.. :-) Nää jag hoppas alla andra därute som läser min blogg att dom får en mysig natt!!

Och till mina arbetskollegor som är på after work!! Ät och drick lite för mig också!!!

Bye!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0