Helgen 29-30 oktober

I helgen fick min älskade make försig att vi skulle tapetsera och måla i köket så jag vart super glad.. Så i fredags for vi på flugger färg och tapet och fixade allt vi skulle ha.. Så när vi kom hem så slet Jonas bort listerna och tejpade allt och sen så målade Jonas första varvet och sen andra varvet och sen gjorde vi kväll.. Med massa ljus och mys och film...

Lördag så tog vi sov morgon och sen körde vi eliaz till Holmsund för han ville vara med farfar och inga Britt.. Sen Behövde vi köpa nya list spikar en roller till tapetklistret.. Sen åkte vi hem och på började tapetseringen!!! Så vi gjorde klart det och sen åt vi middag och efter det vart det städ, massa mys och ljus!!!

Så denna helg har varit helt underbar!! Jag önskar att det ska vara såna här helger varje helg!! Nää nu kommer bilder på mitt fina kök!!!


Bye!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0