5 oktober

Idag har jag typ inte gjort nånting alls.. Jag vaknade vid 10 gick då ner och satte mig vid datorn en stund, sen kom Jonas ner och gick ut med hundarna och dammsugade! :-) vid 12 så gick jag och gjorde köttfärssås och spaghetti så vi åt lunch vid 13.. Och 5 matlådor vart det också!!

Efter lunchen så gick jag upp och la mig en stund för jag hade en sån huvudvärk och va helt slut i kroppen.. Sen vid 15 så for jag till matte och sanna och lämnade av eliaz.. Sen for jag till jobbet där jag är nu fram till klockan 21 ikväll! :-)

Blir och hämta eliaz efter jobbet sen hem och sova då jag ska upp 05.30 i morgon bitti för mera jobb klockan 7.. :-)

Bye!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0