4 Oktober!

Idag har man jobbat från 7 - 20.30 som tur gick dagen fort och jag hade en otroligt bra dag på jobbet! ;) Jag trivs som fisken i vattnet.. Allt är så underbart och helt perfekt.. Sen efter jobbet så for jag på teg och hämtade Lilleman för Cornelia hade varit snäll och haft honom för det krockade med mitt och jonas schema.. Sen for vi hem och Eliaz ville göra lite "läxa" så vi gjorde det och friterade lite pommes för magen var hungrig.. :) Sen känner jag också i min kropp att den inte riktigt van att jobba så här mycket och så länge och att det är så intensivt hela tiden, men kan ju ändå lova att jag gillare.. för då kanske jag kan börja somna på kvällarna för jag blir mer aktiverad nu än vad jag vart förut.. :P haha jaa jag vet att det är självförvållat men men.. nää nu ska jag glota på tv med Eliaz en stund tror jag.. Sen sova.. Bye!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0