2 Oktober!

Idag har vi varit på Häljegård och kollat när får bli klippt och sen köpte vi lammburgare och dom var super goda så det kan jag rekommendera.. :P Sen gick vi hem och fixade lite här hemma och sen fick jag en ide om att fara på media markt så därifrån for vi med en IMAC haha men dom säger ju att dom ska hålla nu så jag hoppas på de för nu är jag leds på att köpa en ny dator varje år.. :P Sen hem och städa lite och nu har vi precis ätit, jag har även lagt upp bilderna från semestern i sommras. haha bättre sent än aldrig.. ska se om jag orkar slänga upp några på bloggen men kan tyvärr inte lova nånting.. :P haha Nää nu ska jag absolut inte göra nånting men jag tror fan jag inte orkar skriva nå mer.. Byee!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0