19 Oktober!

Nu har jag varit seg igen på att skriva i bloggen men så kan det gå ibland.. :P haha Igår så ramlade jag över Donna så jag fick en jävla sträckning i ryggen.. Så det vart inge jobb igår eller idag för min del. :( Sen idag när jag vaknade kändes det som att ryggen var bättre och då tänkte jag att jaa men då kan jag ju passa på att städa toaletten.. Men det skulle jag inte ha gjort.. För nu är jag lika handikappad som jag var i går.. Och idag är inte jonas hemma så jag vette sjutton hur jag ska klara denna dag.. Sen nu upptäckte jag att jag bara har 1 snus kvar och Jonas kommer inte hem förrän vid 19 tiden ikväll.. Sen tog Jonas min bil till jobbet så jag kan inte direkt fara och köpa det själv (Kan knappt köra bil pga ryggen).. Så det blir att gå hemma och vara på allmänt dåligt humör.. :/ Det positiva med det hela är att nästan HELA toaletten är grovstädad men alla saker som ska vara på toa dom är i hallen.. haha Ska se om jag klarar av att bära tillbaka dom sen när jag har vilat ryggen lite.. Kanske ska gå ner och göra någon lunch till mig och lilleman nu eller nånting, känner att magen börjar kurra... Jag hoppas ni som är där ute och läser min blogg att ni har en bättre dag än vad jag har.. Bye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0