9 Mars!

Maken är duktig som dammsugar!! :) Snart blir det att hämta lilleman och sen ikväll blire jobb igen fast det är sista natten denna vecka sen är jag ledig tills tisdags kväll! :) Jag får lååååååång helg och det är ju positivt för min Bejbiie kommer i morgon och jag är så lycklig över de!!!! :)

I lördags var jag på cover club med Cornelia, och Elin och vi var helt nykter.. :) Hade faktiskt super trevligt förutom att jag kände mig bakis dagen efter ändå. :P haha 

Eliaz har börjat kissa i sängen igen så han får nog kanske prova sova med blöja några nätter nu bara för att se om han kan hålla tät..

Till middag idag blir det spaghetti och köttfärsås så det ska bli mumsigt!! :) haha

Nu orkar jag inte skriva mer....


BYE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0