Julen

Julen började med julgröt hos pappa och Anna. Sen vart det lite paket som öppnades och vi vart jätte nöjd jag och Jonas fick 1000kr på flugger färg..
Eliaz fick nå experiment som ska lysa i mörkret som vi kanske får prova oss på sedan, sen har jag ett minne som en guldfisk och kom inte ihåg mer vad han fick.. Hmm

Efter det vart det att åka hem och städa bort det sista och förbereda maten lite och sen invänta gästerna vid 14.15 kom Erik, mormor och morfar. Sen precis vid 15 kom svärfar och efter 15 kom mamma, Jörgen, Sebbe och Linus.. Vi vart några stycken och det var super mysigt. Då vart det Kalle och vissa satt ju i köket och prata och det var egentligen dom som verkligen ville se Kalle.. Efter det vart det utdelning av julklapparna eliaz och Linus fixade de.. Sen vart det bara kaos och eliaz började slita upp paket för paket så jag har ingen aning om vem han fick vissa saker av.. Hmm men han var super nöjd för alla sina julklappar iaf!!

Sen efter det vart det mat, och jag som trodde att inte maten skulle räcka.. Så nu har vi istället mat till hela holmnäs.. Haha..

Så helt enkelt det var en underbar jul med underbara människor, saknade dock 4 personer men dom är ju på annat håll!!

Mina julklappar (Jonas också)
1000kr flugger färg
Morgonrock
3 choklad askar
500 flugger färg till
3000kr
1000kr OKQ8
Skit till garaget
1000kr Willys
Brandsläckare
Tror det var allt.. Men vi är super nöjd!!

Jonas är också ledig i 2 veckor nu så det ska bli målning av trappen och sen lillhallen däruppe också så det blir toppen!!

Nää försöka sova nu.. Ska se hur det går.. Kanske blir bio i morgon med eliaz då han fick bio kort i julklapp!!

Bye!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0