8 December

Jag har varit helkass på att skriva i bloggen men har inte haft någon ork till de! :-/ Men nu gör vi ett försök och ser om det blir mer inlägg nu.. haha (tror det kommer gå dåligt) Jaa vad har hänt med mig då? jaa du inte så mycket faktiskt dock är jag nog överlycklig för jag kom just på att nu är det inte så extremt många timmar kvar tills jag får ha min Linnea här. :D Så på lördag ska vi lura ut sörlänningarna på krogen i umeå haha undrar hur dom kommer reagera på de? haha är ju knappast som det är i Norrtälje.. ;-P Just nu är jag lite less också, har haft huset fullt med folk i några dagar nu och jag känner att jag skulle vilja vara själv utan massa människor ( Dom som bor på denna adress räknas inte ) .. Men nångång kanske jag får en liten egen tid med min son och med dom som bor här.. Nu ska jag sätta mig och kolla på veckans avsnitt av Glee och sen ska jag nog hoppa till sängen för att se om man kan somna någolunda i tid.. (innan 3 iaf) :P haha Och bara för att jag har så mycket att berätta kan jag ju berätta att jag nu har haft mitt körkort i över 2 år så jag har ingen prövotid kvar!! :D Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0